Comencen les trobades de delegats i delegades verdes

Avui divendres 12 de novembre hem fet la primera trobada de delegats i delegades verdes d’aquest curs.

Ens hem trobat tots els delegats i les delegades de les diferents classes: el Marc de 1r, l’Ona de 2n, l’Evelina de 3r, l’Arlet de 4t (com a substituta de la Kadijatou), la Paula de 5è i la Carla de 6è; juntament amb els mestres de l’escola responsables de la comissió d’escoles verdes.

En aquesta primera trobada, a part de presentar-nos i fer memòria de les tasques que fem els delegats i delegades verdes, també hem començat a preparar les activitats que farem durant la setmana europea de prevenció de residus.

Durant les pròximes setmanes, ens centrarem a observar i analitzar si separem bé les deixalles a l’aula i a calcular la quantitat de paper d’eixugar les mans que generem a les aules i quines accions podrem fer per reduir-ne el seu consum.