Clean Up Day: 40 gràcies i 18 kg de residus!

Diumenge 8 de maig l’escola Les Savines, juntament amb l’AFA i el Consell Comarcal de la Segarra, ens vam adherir per primera vegada a la campanya europea del Clean Up Day.

Durant una estona al matí, famílies i mestres, entre tots i totes 40 participants, vam recollir 18 kg de residus del Bosquet.

Ens vam repartir en grups de batuda i cada grup portava 4 bosses per poder fer la recollida selectiva de les deixalles i un telèfon mòbil, per anar fotografiant els residus i penjar-los a una aplicació, per afegir-nos al repte comarcal.

Finalment ens vam tornar a ajuntar tots els participants i vam fer el recompte de quilos recollits: 3,2 kg d’envasos, 2,6 kg de paper i cartró, 7,2 Kg de vidre i 5 kg de rebuig.

Per acabar l’acte, vam fer un merescut vermut i una pluja de propostes per millorar l’entorn, que farem arribar a la Paeria a través del comitè ambiental de l’escola.

Esperem que accions com aquestes ens ajudin a reflexionar de la cura de l’entorn i de la necessitat de fer millores entre tots i totes.

Va ser una jornada magnífica. Mil gràcies a tots els participants!!!!