XERRADA DE SALUD BUCODENTAL

El passat dijous 14 de març, unes alumnes de l’Institut Segarra, van venir a fer una xerrada sobre salud bucodental als alumnes de cinquè. Primer ens van demanar que féssim un dibuix d’una dent sana i al costat una dent amb càries. A continuació, ens van passar una presentació de diapositives i ens van explicar perquè apareix la càries en les dents sanes. Després amb l’ajuda d’un fantoma i un raspall de dents gran, ens van explicar com ens hem de raspallar les dents. Finalment vam omplir un  qüestionari sobre els nostres hàbits d’higiene bucodental i ens van revisar les càries. Moltes gràcies, Iman i Mariem, per aquesta xerrada tan interessant.