VISIÓ ESCOLA DE LES FAMÍLIES

Hem fet coincidir amb el temps la visió d’escola de l’alumnat amb la de les famílies. Mentre que amb els alumnes ho ho hem dut a terme dins l’horari lectiu, amb les famílies hi hem dedicar un diumenge al matí. Ha esta una jornada de treball i de reflexió molt i molt interessant.

A més a més de treballar també hem tingut un espai de temps per reposar energies

La valoració que han fet les famílies ha estat del tot satisfactòria. Esperem que en un futur no molt llunyà puguem tornar a compartir una jornada similar. Moltes Gràcies!!!