UNIVERS ROALD DAHL

Aquest any a l’escola hem treballat l’obra de l’escriptor Roald Dalh. Aquest projecte, en el que ha participat tot l’alumnat de l’escola, ha estat enfocat des de dues vessants: la literària i l’artística.

Els llibres d’aquest escriptor anglès, del que l’any 2016 es commemorà el centenari del seu naixement, han omplert passadissos i aules.

La lectura de llibres o fragments ha estat present als diferents cicles i s’ha treballant tant la lectura individual com l’escolta del que llegeix l’adult.

Per tal de treballar la part literària ho hem fet utilitzant la llengua catalana i també en llengua anglesa, per tal d’aprofitar l’oportunitat de conèixer un escriptor de llengua anglesa en la seva llengua original: hem creat endevinalles, hem reescrit fragments del llibre treballat, creació lliure, hem inventat somnis,…

Els llibres de Roald Dahl ens ha servit d’inspiració per crear diferents representacions plàstiques de paisatges, fragments de la obra, personatges ,… utilitzant tècniques diverses.

Hem gaudit molt amb les lectures i les activitats. L’exposició de tot el material va omplir l’escola pels voltants de Sant Jordi.