TORNEN ELS SIMPOSIS PRESENCIALS

Ja és tot un clàssic el fet de dedicar els primers dies de juliol a compartir experiències i a aprendre d’altres centres educatius de Catalunya i també d’altres comunitats autònomes, que tenen molt present en el seu dia a dia l’APRENENTATGE COOPERATIU.

Després de dos anys de realitzar aquestes activitats en format telemàtic degut a la pandèmia,  hem tornat al format presencial. Enguany hem estat a Almansa (Albacete) els dies 2, 3 i 4 de juliol. La valoració que se’n fa és molt bona. Hem tornat a l’escola amb bones idees, nous aprenentatges  i savis consells. Amb ganes de posar-ho  a la pràctica i compartir-ho amb la resta de claustre i alumnat.