Sortida al LAB 0-6 (Manresa)

La setmana passada els alumnes d’Educació Infantil vam visitar el Centre de descoberta i recerca científica a les primeres edats LAB 0-6 de Manresa. Allà els més petits de l’escola vam poder experimentar amb un munt de materials i espais lliurement. Els hi va encantar jugar amb diferents rampes, observar llavors i fruits amb lupes, experimentar amb la llum i el color o fins i tot obrir una caixa tancada amb molts tipus de cadenats.

Al migdia vam anar a dinar al Parc de l’Agulla i un cop ben tips vam poder jugar amb les diferents estructures del parc. Ens ho vam passar d’allò més bé!