Reduïm plàstics

El dia 12 de novembre tota l’escola va treballar un tema relacionat amb la setmana de la prevenció de residus. Nosaltres els de la classe de 4t vam treballar els plàstics.

Primer de tot , vam mirar un vídeo titulat les illes de plàstic (a continuació us deixem l’enllaç per si el voleu mirar)

Després per grups vam elaborar un mural amb molta informació: El primer grup va treballar sobre l’ illa de plàstics, el segon grup va treballar sobre els plàstics que tenim a casa , al tercer grup va treballar sobre els plàstics que tenim a l’escola i el quart grup va buscar la manera de reduir plàstics i donar-nos diferents consells per poder portar-ho a la pràctica.

Ens va agrada molt perquè ho vam trobar molt interessant i vam aprendre molt.