PROVES CANGUR

Ja va sent un clàssic que l’alumnat de Cicle Superior de l’escola participi en les proves Cangur.

Recordem que les proves Cangur són un concurs matemàtic amb l’objectiu d’apropar les matemàtiques als més joves i a intentar despertar el seu interès per aquesta disciplina.

Les activitats, que s’han de resoldre de forma individual, són una combinació de la lògica i el raonament on la part més mecànica de la matemàtica passa a un molt segon pla.

Un total de 15673 alumnes de 6è i de 15730 de 5è d’arreu de Catalunya han participat en aquesta edició 2019. Aquest any hi han participat els 42 alumnes de 6è.

Participar en aquestes proves ens dóna l’oportunitat de treballar les matemàtiques des d’una perspectiva que convida l’alumnat a la recerca , a la discussió, a la comprovació, al raonament i en trobar la solució, hi ha una espurna de descobriment que els permet experimentar l’encant d’assolir la solució.Fa pocs dies es van publicar els resultats i ens fa il·lusió compartir amb tots vosaltres que dels 42 alumnes de 6è de l’escola que hi van participar, n’hi ha deu que estan entre el 6 % amb millors puntuacions i dos entre l’1%.

La resta, tot i no formar part d’aquesta llista ha fet un molt bon treball del qual de ben segur se n’emporten una bona experiència.

Felicitats a tots i totes per la feina feta!!!