PROJECTE #jonollenço

Durant els cursos 21-22 i 22-23, des del menjador escolar s’ha participat en el projecte #jonollenço amb l’objectiu de reduir el malbaratament alimentari als centres escolars.

El projecte ha constat de tres fases. La primera fase va consistir en una diagnosi per saber quina quantitat de menjar es malbaratava al menjador, per saber-ho van fer un primer pesatge de les deixalles orgàniques recollides en acabar els àpats durant dues deu dies. La segona fase va consistir en dur a terme un seguit d’accions per reduir el malbaratament i un segon pesatge. I per acabar, en la tercera fase, vam fer el tercer pesatge per recollir els resultats de les accions que s’havien dut a terme.

Estem molt satisfetes i satisfets dels resultats obtinguts: hem reduït el malbaratament alimentari en un 15% al nostre centre!

A continuació podeu veure les presentacions amb les accions fetes i els pesatges.

1R PESATGE 2N PESATGE 3R PESATGE