QUÈ PROPOSA ESCOLA NOVA 21?

Vivim en una societat canviant que ha transformat i accelerat radicalment les necessitats i modalitats d’aprenentatge tradicionals al món. EN21 proposa una transformació del sistema educatiu per tal que s’actualitzi i pugui donar resposta a les necessitats dels ciutadans del segle XXI.

La nostra escola, que des de els seus inicis s’ha mostrat sempre molt sensibilitzada per oferir als infants un model d’educació coherent, acord amb la societat que estem vivim i amb moltes ganes de trobar un camí que ens hi acompanyi,  quan  el curs 2016-17 va ser coneixedora de la creació d’EN21, va creure oportú sol.licitar formar part d’aquest programa comptant això sí, amb el recolzament i vist-i-plau del claustre i del consell escolar.

L’objectiu final és que:

Tot infant, independentment del seu context i condicions, pugui gaudir d’experiències d’aprenentatge rellevants que li permetin desenvolupar el seu projecte de vida amb dignitat, sentit i benestar.

L’equip de persones que forma l’EN21 són: