PRESENTEM LA VISIÓ DEL PROPÒSIT

Les dues primeres setmanes de juny les dediquem a preparar i muntar l’exposició que presentarà la visió del propòsit amb la finalitat de fer la comunicació de les conclusions a l’alumnat i les famílies.

El resultat final és el següent:

El dia 19 es fa una convocatòria per les famílies. En  la primera part de la reunió es comparteix amb les famílies la visió i es passa una presentació explicativa de la feina realitzada des de la incorporació de l’escola  al programa Escola Nova 21 fins ara. En la segona part es fa un recorregut pel vestíbul per tal de mostrar l’exposició dels materials que s’hi han penjat i que van ser elaborats per famílies, alumnes i mestres.