SOM UN EQUIP!!

Per tal de continuar incidint en la cohesió de grup, enguany l’equip de mestres ens hem proposat treballar el sentiment de pertinença. Hem iniciat aquest treball fent-nos una foto i escrivint al darrera un propòsit per aquest curs escolar. Hem agrupat les fotografies segons el mes de naixement i les tenim penjades a l’aula on habitualment ens reunim.

També hem volgut fer extensiu aquest sentiment de pertinença més enllà del claustre i de les aules tot incloent-hi a les famílies .

Per fer-ho, hem construït un arbre. A les arrels i el tronc hi podem trobar les empremtes de mestres, pares i mares  de l’escola i a la capçada en forma de fulla els nens i nenes.

Hem col·locat l’arbre just a l’entrada de l’escola.

Abans d’arribar al vestíbul ens dóna la benvinguda.