RACONS D’APRENENTATGE COOPERATIU

A les classes d’educació infantil i de primària hi podem trobar un espai d’Aprenentatge Cooperatiu (El Racó d’AC)

En aquest espai s’hi ubica tot el material referent a Aprenentatge Cooperatiu com poden ser les carpetes del equips base que contenen el quadern i els plans de l’equip, les medalles o targetes dels càrrecs, els logotips ….. així com el recull de tots els quaderns de l’equip que el curs en qüestió ha anat elaborant al llarg de tota la seva escolaritat.

Mentre que el contingut del racó d’aprenentatge cooperatiu és propi de les aules i es comparteix amb les persones que hi intervenen, també hem pensat un espai fora de l’aula per poder mostrar algunes de les activitats i propostes d’aprenentatge cooperatiu a la resta de la comunitat educativa. Aquest espai està ubicat al vestíbul de l’escola i es va actualitzant al llarg de cada curs escolar.