PRIMER COMITÉ AMBIENTAL DEL CURS

Un any més hem tornat a engegar el comité ambiental de l’escola. Ho vam fer el passat dijous 30 de novembre.

Vam començar donant la benvinguda i presentant-nos. Després els delegats i delegada verda van explicar com gestionàvem el mercat que fem amb els productes de l’hort, la iniciativa que es va treballar des de la setmana Europea de la Prevenció de Residus i també quin seria el projecte que des d’escoles verdes es duria a terme aquest curs.

També van sortir propostes molt interessants que segur que entre tots i totes podrem tirar endavant.

Apa doncs!! Comencem a posar fil a l’agulla.

Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra assistència.