PREMIS CONCURS TÍSNER DE JOCS EN CATALÀ

El passat diumenge 27 de maig, l’alumna de sisè Carla Carbonell, en representació de la classe de sisè, va anar a Barcelona a l’entrega de premis del 4t concurs Tísner de Jocs en català. Al concurs hi participaven més d’un centenar d’escoles d’arreu de Catalunya. La classe de sisè, que participava amb un joc anomenat Palíndrom Rul, es va endur un diploma de participació per cada alumne.

L’Acte va ser molt divertit. El presentador era el Toni Aubal i també hi havia el Dani Jiménez fent experiments. L’experiència ha estat molt enriquidora i esperem que el curs vinent l’escola hi pugui tornar a participar.