Participem a Cantània

El dilluns 8 de maig els alumnes de 6è vam anar a l’auditori de Barcelona a fer una activitat anomenada CANTÀNIA.

El títol de l’espectacle és ”la nit del malsons”.

Anava d’un nen que es deia Lluc. Ell anava de colònies i tenia molta por. Finalment la supera.

Tracta de cantar junt amb altres escoles d’arreu de Catalunya.

Pel matí vam fer un assaig general, i després d’una estona va començar el concert.

Va ser molt divertit i emocionant, ja que vam estar molts dies assajant les coreografies i les lletres de les cançons. Al principi ens va costar una mica però al final amb esforç i constància va ser una gran experiència i un èxit.