LES EXTRAESCOLARS

Extraescolars a l’escola

Les extraescolars són molt divertides, i volem que la gent s’apunti, perquè falta gent. Us les recomanem perquè són molt guais també es molt important per la salut perquè ens hem de moure, nosaltres ho recomanem. Les extraescolars que es fan són: zumba, creacions, patinatge, batucades, l’ets play , arts marcials, multi esports, esports de raqueta i escacs. Finalment farem una entrevista al MAX de 3r ja què és un dels nens que fa moltes extraescolars.

1 T’AGRADEN LES EXTRASCOLAS, MAX? SI

2 QUINES EXTRASCOLARS FAS? EN FAIG TOTS DE LA SETMANA I SÓN: MULTI ESPORTS,ESPORTS DE RAQUETA,ZUMBA,BATUCADES,PATINATGE

3 AMB QUINES MONITORES HO FAS ? IHEM,CARLA,LUMNA,IRIS I BERNI

4 QUIN MATERIAL NECESITE? TAMBORS,PILOTES,RAQUETES,I PATINS .

5 QUANTS NENS I NENES VAN A ESPORTS DE

RAQUETA? 8