JORNADES DE FORMACIÓ EQUIP IMPULSOR

Un cop constituïts els equips impulsors dels centres educatius de la mostra, s’inicien unes jornades de formació en diferents escoles. A Les Savines en té lloc una a la qual hi participen els equips impulsors dels tres centres de la província de Lleida que formen part de la mostra d’EN21. Són l’escola Setelsis de Solsona, l’Institut Joan Oró de Lleida i l’Escola Les Savines de Cervera.

Els objectius d’aquesta jornada han estat:

1. Conèixer els objectius del programa Escola Nova 21 i, en particular, dels 30 centres de la mostra. ​
2. Identificar els 4 eixos del marc comú d’escola avançada. ​
3. Descriure, a grans trets, les fases del protocol de canvi que experimentaran els centres educatius de la mostra al llarg dels pròxims 3 anys.
4. Visualitzar-se com un equip, assumir el propòsit i el rol l’equip impulsor.
5. Elaborar un llistat de tasques  que l’equip impulsor durà a terme al
centre al llarg d’aquest curs.
6. Ser conscient d’algunes dificultats i tensions inherents al procés de transformació i compartir algunes idees sobre com afrontar-les.