FEM TEATRE A L’ESCOLA

Aquest trimestre, un altre grup d’alumnes de sisè hem representat, dins els tallers de llengua, dues obres de teatre; el castell abandonat i sopa de pedres.

L’argument de la primera obra de l’autora Adelaida Frías va d’un vampir que mossega a uns turistes i els converteix amb vampirs. Només se’n salva una pastora cega gràcies als alls que porta.

La segona obra tracta d’un home molt ric i egoista que no ajuda aquí els demana. Al final aprèn que si tothom posa el seu gra de sorra es pot arribar a fer grans coses.

Tot i que a vegades tenim vergonya, ens costa actuar davant d’un públic. L’esforç val la pena.