ELS NOSTRES HEXÀGONS

Les dos primeres setmanes de setembre tota l’escola vam fer un hexàgon a la classe. Després els vam posar tots junts i això significava l’eixam de la classe ja que cada classe és un petit eixam i entre tots fem el gran eixam de l’escola.

Dins l’hexàgon vam pintar-hi 3 hexàgons: un el vam pintar del color que sentíem quan estàvem alegres, l’altre del color que sentíem quan estàvem tristos i l’últim del color quan estàvem normals. Després amb el grup d’aula vam mirar els hexàgons dels companys i companyes per veure que tots els colors servien per expressar les nostres emocions.

Ens ha agradat molt fer aquesta activitat.