ELS CASTANYERS I LES CASTANYERES DE 6è

Els alumnes de cicle mitjà van organitzar la castanyada. Ens van demanar que féssim de castanyers i castanyeres.

Durant el matí ens van organitzar jocs. I la tarda ens vam convertir amb els protagonistes de la festa.

Ens vam disfressar per ambientar la diada i el grup de 6èB vam interpretar una història pels alumnes d’educació infantil. I la classe de 6èA ho va preparar pels cursos de primària.

L’activitat tractava de trobar les castanyes a partir d’unes pistes i proves.

img_1440-redimensionadaFinalment vam interpretar una cançó i ens vam reunir al pati per menjar castanyes i panellets.