CONCERT D’HIVERN

El dia 22 de desembre vam realitzar un concert d’hivern, al gimnàs de l’escola. els alumnes de cicle inicial el van organitzar, van fer cartells, entrades, la presentació..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aquest any ens vam dividir en dos grups EI i CI a les 10:00 i després del pati van actuar CM i CS. Ho vam tenir de fer d’aquesta manera perquè vam convidar a les famílies a poder-lo escolar. Cada persona del públic van pagar 2 euros i els diners recollits seran per les colònies, i a les famílies. Abans o després del concert vam oferir xocolata calenta i va ser un èxit de públic .