Celebrem St Jordi

Hem celebrat Sant Jordi a l’escola, i tot l’alumnat hem fet unes activitats molt divertides i literàries.

Durant la setmana del 15 al 19 d’abril van vindre famílies a explicar contes a totes les classes. Va ser molt emocionant escoltar els nostres pares i mares explicant contes.

La comunitat de grans, hem fent uns llibres il·lustrats i hem fet uns booktubers, que són unes recomanacions de llibres que ens agraden. Els podreu veure al passadís amb un codi QR, L’alumnat de la comunitat de mitjans han fet uns murals literaris amb els llibres que han llegit aquest curs, i una parada de llibres. Per últim, l’alumnat de la comunitat de petits han fet unes il·lustracions de contes i també tenen una parada amb llibres nous que ha comprat l’AFA.

Finalment el dia de St. Jordi al matí, vam anar a escoltar un conte musical, interpretat per dues mares de l’escola. Després del pati els mestres es van intercanviar de classes i ens van llegir un llibre. I per acabar, a la tarda, ens vam trobar tots al gimnàs. Primer vam veure l’àlbum il·lustrat del projecte COM VIURE i per acabar els nens i nenes de 5è i 6è van representar un conte musical.

Han sigut unes setmanes molt mogudes però molt divertides i… literàries.