CAMP D’APRENENTATGE FLIX

img_1403-redimensionadaEls dies 19, 20, 21 d’octubre els alumnes de cicle superior, vam anar de camp d’aprenentatge a Flix.

El dimecres vam sortir de l’escola a les 9h, vam estar una hora i mitja fent el boig a l’autocar. Quan vam arribar a Flix vam anar a la reserva natural de Sebes amb la Marta , la Cristina i en Josep, els tres monitors.

Vam dinar per allà a l’entorn i llavors vam agafar un autobús per anar fins l’alberg i ens vam instal·lar.

Al cap d’una estona vam començar una activitat sobre ratpenats i seguidament vam anar a sopar. Quan vam acabar vam continuar l’activitat on vam anar a veure ratpenats baix al riu, ens vam anar a posar el pijama, vam fer una mica de soroll i vam anar a dormir.

Dijous al mati quan ens vam aixecar, vam anar a esmorzar, tot seguit vam fer dos grups un grup va anar a una central hidroelèctrica i l’altre a un parc solar, després vam fer el canvi, vam anar a dinar i després a fer caiac, vam fer 5 km, va ser molt divertit però a la vegada cansat. Tot seguit ens vam canviar de roba però i va haver nens que no van portar la roba de recanvi, que són els despistats de sempre. La Marta ens va portar xocolata desfeta per berenar, a continuació ens va venir a buscar un autobús que ens va portar fins l’alberg, allà ens vam dutxar, vam anar a sopar i vam fer una super discoteca amb un DJ de veritat, quan van acabar vam anar a dormir i tornem-hi.

Divendres al mati quan ens vam aixecar i vam anar a esmorzar, ens vam dividir en tres grups, i vam fer tres tallers, un era acabar un dossier, un altre ens van explicar sobre les centrals nuclears i a l’últim vam fer un experiment d’energies.

Vam anar a dinar i vam pujar directes a l’autocar a fer el boig altre cop.