APRENEM EXPERIMENTS I METEOROLOGIA A L’OBSERVATORI DE PUJALT

El divendres 29 de Setembre de 2017, els alumnes de CS vam anar a l’observatori de Pujalt per aprendre com funciona una estació meteorològica i a experimentar amb l’aire.

Vam aprendre com llegir i recollir les dades de temperatura, humitat, vent i ha observar el temps a simple vista, núvols, visibilitat, estat del terreny. I per una altra banda vam aprendre la importància de l’atmosfera i a experimentar amb l’aire.

Per poder organitzar-nos millor, ens vam dividir en dos grups, uns feien experiments i els altres recollíem les dades del temps d’aquell dia. Teníem una guia per poder interpretar millor les dades.

Va ser un dia molt intens però vam poder aprendre bastant. Ara ens toca comprovar-ho a l’estació meteorològica que tenim a l’escola.

Alumnes 5èB