APRENEM A CONDUIR

Els alumnes de 6è vam fer un curset d’Educació vial. Primer van vindre uns policies al cole i ens van explicar algunes senyals, normes de trànsit i multes de conducció.

El 27 d’Abril vam anar a l’escola Jaume Balmes al circuit de cars.

Allà vam poder muntar als cars i practicar. Ens van explicar més bé les senyals i com es condueix el car.

El 7 de Maig, vam tornar a fer la segona pràctica i ens van donar un paper amb algunes infraccions de trafic, cada cop que fallavem una, ens posaven una multa i si arribaves a les tres haver de baixar del car. Ho vam fer tant bé que ningú va haver de baixar del car.

Ens ho vam passar super bé i ho tornaríem a repetir un altre cop.