Fem d’arquitectes sostenibles!
El dilluns 11 de novembre l’alumnat de 6è vam fer un taller d’arquitectura sostenible. Primer vam conèixer el país de Burkinafaso. És un país del continent africà i és el sisè país més pobre del món. És un país molt diferent al nostre. Hi fa molt calor, hi ha escassetat d’aigua, hi ha molta pobresa, […]
Fem d’arquitectes sostenibles! Llegeix més »












