CICLE SUPERIOR VA ANAR DE COLÒNIES A POBLET

Els dies 10 i 11 d’octubre, els alumnes de cicle superior  van anar de colònies a la Capella,  a prop del Monestir de Santa Maria de Poblet, a la Conca de Barberà.

El primer dia, a l’arribar, ens van ensenyar la casa i es van presentar els monitors. Per la tarda vam fer dos tallers: un de fer escuts i l’altre de fer castells amb fang i plastilina. Al vespre vam fer una activitat que era la disco.

El segon dia, pel matí ,vam anar passejant fins el monestir de Santa Maria de Poblet. Pel camí, vam parar a les tres fonts, ens van explicar una llegenda i vam tastar l’aigua. De les tres fonts, una portava magnesi i les altres dues portaven ferro. Quan vam arribar, vam jugar una estona i després vam visitar el monestir. En acabar, vam tornar a la casa de colònies per dinar. Després de dinar vam fer joc lliure i vam tornar cap a Cervera.

Ens ho em passat molt bé i ens agradaria poder tornar-hi.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut