TREBALL AMB L’ASSOCIACIÓ ELNA A L’ESCOLA

Som l’Associació ELNA, una entitat del municipi que realitza tallers d’educació emocional sistèmica als centres educatius.

Vàrem guanyar el projecte als pressupostos participatius de Sant Pere de Ribes 2020 i hem realitzat els tallers d’integració de la diversitat e igualtat d’oportunitats a cursos de primària.

Us fem una petita mostra de la tasca feta aquest trimestre a l’aula i us animem a preguntar-vos també que feu davant les diferencies dels altres.
Una reflexió que de ben segur us ajuda a acompanyar als vostres fills i filles a integrar la diversitat per fomentar la igualtat d’oportunitats.

Moltes gràcies i bones vacances

ReviVir. Ayuda a Virginia

La Virginia, mare del Martí de P5, ens demana ajuda per tal de poder continuar la seva batalla contra el càncer.
L’objectiu és la recaptació de diners per poder aconseguir un tractament a una clínica alemanya, ja que aquest no està disponible al nostre país.
Al següent enllaç trobareu un video de la propia Virginia, a més de la història de la lluita que està duent a terme i la possibilitat de fer una donació:
*ReviVir. Ayuda a Virginia*

Teniu tota la informació directament aquí: https://gofund.me/2d236df7
A més, si la voleu seguir per Instagram, podreu veure els progressos que va fent:
Moltes gràcies a tothom de part de la Virginia i la seva família.
Atentament,
Equip Escola Les Parellades

CALENDARI 2021-2022

13 de setembre de 2021: inici de les classes al segon cicle de l’educació infantil i educació primària.

Del 23 de desembre de 2021 al 7 de gener de 2022: vacances de Nadal.

De l’11 d’abril al 18 d’abril de 2022: vacances de Setmana Santa.

22 de juny de 2021: acaben les classes a tots els centres.

A més a més, 4 dies de lliure disposició que s’han d’aprovar pel Consell Escolar.

FESTIVAL DE NADAL 2020

00:22 infantil A: voldria passar un Nadal com cal.

03:02 infantil B: el Nadal ja és aquí.

05:34 infantil C: els homes de neu.

08:02 infantil D: Tió de Nadal.

10:28 1r i 2n A: jo tinc un tresor.

15:01 1r i 2n B: Nadal de colors.

17:44 1r i 2n C: jingle bells.

19:45 3r A: quan somrius.

23:25 3r B: O Tannenbaum.

26:36 3r C: rock de Nadal.

29:23 4t i 5è A: swing de la pau.

32:48 4t i 5è B: la cançó de les balances.

36:10 4t i 5è C: m’agrada el Nadal.

39:10 4t i 5è D: somnis d’infant.

42:18 6è: ara és Nadal.

MISSATGES PEL REDÓS

Tot l’alumnat del centre ha escrit missatges per la gent gran del Redós.

Avui hem fet l’entrega d’aquests missatges. Cada avi i àvia tindrà un missatge de Nadal de les nenes i nens de l’escola!

BEQUES MATERIAL I LLIBRES DE TEXT

EDUCACIÓ

FORMULARI DE SOL·LICITUD

JUSTIFICACIÓ (A OMPLIR PEL CENTRE)

31/08/2020 14:20

Els ajuts municipals per a l’adquisició de llibres i material escolar i per a l’escolarització i els menjadors de les llars d’infants municipals corresponents al curs 2020-2021 es poden sol·licitar a les Oficines d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes fins al 30 de setembre. En tots dos casos, la tramitació s’ha de fer demanant cita prèvia o bé a través de la seu electrònica. La finalitat d’aquestes subvencions és ajudar les persones més vulnerables a fer front a la cobertura de les necessitats més bàsiques.

Finalitzat el període ordinari, se n’obrirà un d’extraordinari a partir de l’1 d’octubre, adreçat a l’alumnat que s’hagi incorporat als centres educatius per matrícula viva, a les famílies que siguin objecte de seguiment per part de Serveis Socials i a les que no s’hagin pogut acollir a la convocatòria ordinària per motius degudament justificats i valorats pels serveis tècnics d’Educació o Serveis Socials. Per a iniciar un expedient fora de termini, serà imprescindible un certificat del centre indicant la data de matrícula fora del període ordinari com a màxim dins del mes posterior. En cas de seguiment per part de Serveis Socials, serà necessari el corresponent informe de seguiment.

Les beques per a llibres i material escolar s’adrecen a les unitats familiars dels infants i joves empadronats al municipi i que cursin formació reglada en centres educatius públics d’infantil, primària i secundària; batxillerat, i formació professional (cicles de grau mitjà i superior).

Ajuts per al 100% o el 75% dels costos

Les famílies amb risc social i objecte de seguiment per part dels Serveis Socials podran demanar ajuts pel 100% del cost dels llibres o del material escolar, presentant l’informe corresponent. També hi ha ajuts pel 75% dels costos en funció del nivell de renda. En aquest cas, s’atorgarà un únic ajut per infant i per curs per a l’adquisició de llibres i material escolar i quota d’AMPA, sempre que aquesta sigui obligatòria en el centre, per participar en el projecte de socialització de llibres. Aquestes beques es concediran sempre que el llindar de renda de la unitat familiar no sobrepassi els 18.000€ anuals o els 22.000€ anuals, en el cas de famílies nombroses.

Els ajuts per a l’escolarització i els menjadors de les llars d’infants municipals van adreçats a les unitats familiars de les nenes i nens d’entre 16 setmanes i tres anys, matriculats en alguna de les llars d’infants municipals. L’ajut per a l’assistència al servei de menjador només s’aplicarà als infants que en facin un ús diari, quedant exclosos els que hi assisteixin de manera esporàdica. Excepcionalment, la subvenció es podrà compactar a un nombre de dies determinats, en casos autoritzats pels Serveis Socials.