CURSA SOLIDÀRIA

Bon dia famílies,
Tots aquells que pugueu, reserveu el divendres 26 d’octubre a les 15h, per venir a l’escola!
Estem organitzant una cursa solidària, conjuntament amb la ONG “Uno entre cienmil” per tal de recaptar diners en favor de la investigació de la leucèmia infantil.
Us animem a que participeu, corrent amb els vostres fills i filles al voltant de l’escola, o com a voluntaris.
Cal aportar 1€ per participant, nen o adult, que serà destinat íntegrament a la lluita contra la leucèmia. Amb aquest euro, ens enviaran un dorsal i un diploma per participant.
Cal apuntar-se a les llistes enganxades davant de les classes i pagar a secretaria (al Jordi), abans del 18 d’octubre.
Serà un gran gest i passarem una bona estona. Així que animeu-vos i moltes gràcies per endavant.

SI CLIQUEU LA IMATGE PODREU SABER MÉS SOBRE EL PROJECTE!

PROVA DE HANDBOL

Aquest divendres es farà una prova de handbol pels alumnes del centre de 1r a 4t.

Us animem a provar-ho!!!

AGRAÏMENT ELECTRÒNICA F.RIUS

Volem agrair a l’establiment Electrònica F. Rius (cadena Milar) per donar al centre un futbolín amb el que

els nens i nenes s’ho passaran d’allò més bé!

REFORMES A LA BIBLIOTECA

A l’escola hem fet un rentat de cara a la biblioteca, afegint nou mobiliari i decorant-la amb un magnífic arbre pintat

per la mare del Bazhen de segon. Ens ha quedat magnífica i els alumnes hi passen molt bones estones de lectura.

Moltes gràcies comissió de biblioteca i Hanna!

Coneix a l’artista clicant AQUI

NÚMERO IDALU (IDENTIFICADOR ALUMNE)

Per múltiples gestions (beques, canvis de centre, preinscripcions a secundària, etc.) cal el número identificador de l’alumne. Aquest el podeu trobar al INFORME DE QUALIFICACIONS que el centre envia cada trimestre. Aquest número sempre és el mateix per tota l’escolarització de l’alumne.

DIADA DE SANT JORDI

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola. Els alumnes de P3 ens han fet la cançó de Sant Jordi i els alumnes de segon ens han representat una versió especial de la llegenda. Al matí s’ha fet l’entrega de premis als treballs fets pels alumnes. La veritat és que tots ho han fet molt bé. Us deixem els vídeos de les representacions i una galeria de fotos amb els premiats. BONA DIADA!!!

GALERIA DE FOTOS DIADA DE SANT JORDI 2018

SANT JORDI 2018

ELS ALUMNES DE SISÈ ESTARAN A LA PLAÇA MARCER DIUMENGE 22 D’ABRIL I DILLUNS 23. BONA DIADA!