INFORMACIONS AFA

L’AFA SOM TOTES!

I  ho diem  perquè  tots i totes ens sentim part de l’escola, oberta a tothom, que desinteressadament i sense cap ànim de lucre volem contribuir en l’educació que reben els nostres fills i filles.

Com a junta oferim i compartim part del nostre temps en col·laborar i aportar el possible  perquè  funcionin les diverses activitats que van relacionades amb l’escola com també les que oferim per les famílies.
Això no vol dir que la resta de famílies no puguem col·laborar també. Tota col·laboració és benvinguda: aportar idees, fer suggeriments, oferir ajuda per temes esporàdics …

Així doncs, donar-vos la benvinguda a un nou curs en què la volem encetar amb moltes ganes de continuar fent  més  coses!

us  convidem doncs,  a que  participeu de l’Assemblea que es farà  el proper dilluns  7 d’octubre a la Biblioteca de l’escola a 3/4 de 5 de la tarda.

Us  presentarem activitats i proposta de xerrades com  també  les col·laboracions i aportacions entre  Afa  i escola, també ens acompanyaran les companyes de menjadors  perquè  ens expliquin el  seu projecte  i novetats d’enguany.

Us  fem arribar també la informació del primer TALLER EN FAMÍLIA.!
A LA TARDOR  PANELLETS  D’ AMETLLA ,  CODONY , COCO I PINYONS!!

Gràcies!

REUNIONS INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Us donem els dies de reunió d’inici de curs que es realitzaran a les 16.45h. a l’aula.
Hi haurà servei d’acollida.

GIMCANA D’AIGUA

Per acabar el curs els nens i nenes de l’escola han realitzat una gimcana d’aigua. Padrins i fillols de tots els cursos han anat passant per múltiples proves. L’aigua els ha anat de meravella!!

Us enllacem les fotos!

GIMCANA D’AIGUA

SOPAR DE GERMANOR

Divendres 7 l’AFA del centre organitza el sopar de germanor. Una festa oberta a tothom on s’oferirà un espectacle i els alumnes de sisè rebran els seus diplomes i orles després d’haver passat nou anys amb nosaltres. Us animem a assistir-hi!!!

DANSARA 2019

Ballada dels alumnes de segon al Dansara, on juntament amb altres alumnes d’altres escoles han realitzat diferents coreografies.

DINAR POÈTIC A CAN RIMA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de tercer han ofert a les seves famílies un magnífic menú compost per diferents plats poètics en un escenari magnífic: el restaurant Can Rima.

SANT JORDI 2019

Com cada any per la diada de Sant Jordi l’escola ha celebrat els jocs florals. Tots els treballs han estat magnífics i animem a que continuïn sent així. Us deixem les fotografies de l’entrega de premis i un recull de tots els treballs fets pels alumnes. Esteu convidats a llegir-los!

ENTREGA DE PREMIS JOCS FLORALS 2019

TREBALLS DELS ALUMNES

Els alumnes de P3 van començar l’acte dels jocs florals representant la llegenda de Sant Jordi. Us deixem el vídeo!