CUEME (Cultura emprenedora a l’escola)

Durant el curs passat, els nens i nenes que feien cinquè, van fundar dues cooperatives i treballant de valent van vendre molts productes a la plaça del mercat setmanal de Ribes.
Amb el 10% dels guanys van fer un donatiu a la fundació del Kaliliu Jammeh
S’han pogut comprar
3 sacs d’arròs pels infants de Jirong (Gàmbia), una garrafa d’oli de 20 litres i peix.
L’Hermina Nubiola ens dóna les gràcies de part dels nens i nenes de Jirong.
Si teniu motxilles i esoigs que ja no feu servir els podeu portar a la classe de cinquè. L’Hermínia els portara a Jirong. Hi ha nens i nenes que han de fer un camí molt llarg per arribar a l’escola i no tenen bosses per guardar el material amb les motxilles els ajudarem molt.
Gràcies!!!! Fem un món una mica millor!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *