Recomanacions de matemàtiques i medi per C.I. dia 5 de maig

ENIGMA MATEMÀTIC

Avui treballarem el quadre numèric, ànims!!!

Pels alumnes de 1r, treballarem el quadre numèric de l’1 al 100

ACTIVITATS:

1.  Suma 10 al nombre 46
  2.  Resta 10 al nombre 74
  3.  Suma 5 al nombre 87
  4.  Resta 5 al nombre 70
  5. Compta +2 del nombre 50 fins al 100

Pels alumnes de 2n treballarem el quadre numèric del 400 al 500

ACTIVITATS

1. Suma 10 al nombre 444
  2. Resta 10 al nombre 478
  3. Suma 5 al nombre 464
  4. Resta 5 al nombre 419
  5. Compta +3 del nombre 400 al nombre 499

Ens ho podeu enviar a:

primer@escolalesmuralles.cat

segon@escolalesmuralles.cat

CONEIXEMENT DEL MEDI NATURAL

Bon dia, nens i nenes de 1r avui us proposem la següent activitat:

En primer lloc heu de veure i estar molt atents al conte de L’erugueta Goluda. Un cop l’hagueu escoltat, haureu de completar dues fitxes relacionades amb aquest conte.

Per últim, us deixo una cançó relacionada amb el món dels animals per a què la completeu.

Espero que us agradi i us ho passeu d’allò més bé!!!

Fina aviat!!!!

fitxa 1 erugueta

cançó animals de la sabana

Aquí teniu les propostes de medi per 2n. Aprofitant que la setmana passada vam treballar els diferents paisatges, avui us proposem treballar les parts d’un element dels paisatges, el riu.

Aquí teniu dues imatges clarificadores sobre les parts del riu. També he afegit dos enllaços que podeu consultar. Dins d’aquests enllaços teniu plantejades unes activitats. NO S’HAN DE FER. Només caldrà que respongueu el qüestionari de més avall.

ENLLAÇ 1

ENLLAÇ 2

QÜESTIONARI SOBRE LES PARTS DEL RIU

(recordeu enviar-lo a l’adreça: segon@escolalesmuralles.cat) .Espero que gaudiu i apreneu força coses sobre els rius. Una abraçada a tots!!!).

1. ORIOL VIAÑA

JA HEM FET EL QÜESTIONARI! JUST AVUI HEM JUGAT EN UN AFLUENT DEL RIU FRANCOLI!! HA ESTAT MOLT DIVERTIT I HEM POGUT VEURE TOT EL QUE HI VIU I TOT EL QUE L’AIGUA ARROSSEGA.
    GRACIES PER L’ACTIVITAT.