COMENCEM A CAMINAR!

Comiat 6è

El passat 22 de juny va ser un dia molt emotiu, en aquest curs tan atípic. Finalment, tota l’escola, ens hem acomiadat dels nens i nenes de 6è.

Ja han acabat 6è i l’any vinent continuaran els seus camins a l’institut. Marxen amb les butxaques plenes de vivències, de records, d’emocions, d’amics i de relacions.

No us diem adéu sinó arreveure, sempre estareu als nostres cors i aquesta sempre serà la vostra escola. Fins aviat.

Aquí podeu veure algunes imatges i vídeos.

EL SO I EL SOROLL

Els nens i nenes de cinquè de l’escola Les Muralles hem treballat el projecte per conèixer el grau de contaminació acústica a la nostra escola i buscar la manera de reduir-la.
El primer que hem fet és conèixer què és el so, què és el soroll… Llegeix més»

PROJECTE LA GRANJA P3

Durant aquest trimestre, els alumnes de P3 seguirem treballant el projecte de la Granja. Agraïm la col·laboració de totes les famílies que ens heu aportat materials, contes, manualitats, fotografies i la possibilitat de veure un conill en directe.
Els nens i nenes estan gaudint amb aquest… Llegeix més»

Setmana de Sant Jordi

Durant tota la setmana hem omplert l’escola d’activitats relacionades amb la diada de Sant Jordi. Aquí trobareu fotografies.

Lectura de llibres, tallers d’escriptura medieval, jocs al pati tradicionals i medievals, punts de llibre, fer un pergamí, reescriure un poema…. i també la visualització de la Cantata Llegenda de la Princesa i Sant Jordi de la Factoria Bram. Música i text de Jordi Cartañà i il·lustracions i animacions de Laura Magrinyà.

Volem agrair molt la visita de la Princesa i Sant Jordi, la Carla i el Marc han estat molt amables de saludar a tot l’alumnat del centre. Aquí trobareu diferents fotografies.

Moment de l’entrega del premi de dibuix. Felicitats Marta Torres.

Notícia de TAC12

Notícia de Ràdio Montblanc