Educació Infantil GEOMETRIA

GEOMETRIA

Geometria P-3

Dibuixeu figures geomètriques i les retalleu (quadrat, triangle i cercle).

Les podeu fer amb qualsevol tipus de paper que tingueu a casa.

En un full els hi poseu el model i el nen/nena els ha de posar-les on calgui dient el nom cada cop que en posa un.

Geometria P-4

En 4 papers, hi dibuixeu les 4 formes bàsiques : cercle, quadrat, rectangle i triangle.                                                                                                                              El nen/nena ha de trobar per casa com a mínim 3 objectes que tinguin cada forma.

Pot reproduir les diferents formes amb escuradents,cordes o qualsevol material que tingueu a casa

.

Geometria P-5

Busqueu per casa objectes i capses de diferents formes, que el nen/nena les observi i classifiqui (cubs, esferes, cilindres i prismes).

En un full pot repassar les bases i observar les formes que li queden. Després les pot pintar, retallar i fer una composició amb les diferents figures que tingui.

Aquí teniu els enllaços de cançons que us poden ajudar a conèixer les figures geomètriques

Recordeu que podreu ensenyar-nos les activitats que els nens i nenes  fan  a casa.

És tan senzill com fer una fotografia o adjuntar un document  i enviar-la al correu que us pertoqui per curs. Així les  tutores podran veure la tasca.

p3@escolalesmuralles.cat

p4@escolalesmuralles.cat