BOOKFLIX: RECOMANEM LES NOSTRES LECTURES PREFERIDES

Coincidint amb la celebració del Dia de les Biblioteques Escolars, els alumnes de 2n vam iniciar una activitat molt especial que ens ha acompanyat durant tot el curs: el nostre Bookflix.

Inspirant-nos en les plataformes de recomanacions que tant coneixem, vam crear un espai on cada alumne podia convertir-se en un autèntic recomanador de lectures. Després de llegir un llibre que li hagués agradat especialment, cada nen i nena preparava una recomanació per compartir-la amb els companys i companyes.

A través d’un petit text, explicaven què era allò que més els havia agradat de la lectura, per què la recomanaven o de què tractava la història. També es van fotografiar amb el llibre escollit i van afegir la seva recomanació en un globus de diàleg, creant així un mural col·laboratiu ple de propostes lectores.

Al llarg dels mesos, el nostre Bookflix ha anat creixent fins a convertir-se en una gran biblioteca de recomanacions fetes pels mateixos alumnes. Aquesta activitat ens ha permès descobrir nous llibres, despertar la curiositat per la lectura i compartir opinions i experiències lectores amb la resta del grup.

A més de fomentar l’hàbit lector, el projecte ha ajudat els infants a expressar les seves idees, argumentar les seves preferències i desenvolupar el gust per la lectura d’una manera motivadora i participativa.

Estem molt contents del resultat final i de totes les històries que hem descobert gràcies als nostres companys. Sens dubte, el Bookflix s’ha convertit en una finestra oberta a noves aventures, personatges i mons per explorar.

Tutors de 2n.

Podeu veure més fotografies clicant la imatge de l’inici.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut