Benvolgudes famílies,
Deixem enrere el mes de maig i no ens podem creure tot el que hem arribat a fer en aquest mes. Ha estat un mes de moltes sortides, descobertes i, sobretot, de viure l’aprenentatge amb els cinc sentits!
Aquí teniu un resum en imatges de les nostres aventures:
- Grans exploradors: Hem treballat el projecte de la prehistòria amb una excursió a les Coves de l’Espluga.
- Sortides i natura: Vam gaudir a l’aire lliure amb la sortida a l’ermita de Sant Josep i hem visitat la biblioteca per seguir encomanant-nos el gust per la lectura.
- Créixer junts: Continuem compartint estones de plaer amb lectura amb els nostres padrins lectors i ens encanta rebre visites de les famílies a l’aula.
- El dia a dia a l’aula: No ens oblidem del moviment a les sessions de psicomotricitat, aquest mes amb patins inclosos! i de com n’estem de concentrats avançant amb la lectoescriptura.
Feu un cop d’ull a l’àlbum per veure tot això i més!



