Després de moltes setmanes de feina i estudi, ara acabem el curs amb activitats de lleure, joc i diversió. L’última setmana arriben les gimcanes de fi de curs. Cada dia de la setmana les ha gaudit un cicle, des dels més petits d’educació infantil fins als grans de cicle superior.



És un dia de joc on tothom baixa al pati, es reparteix en equips i es van superant proves i jocs no només d’habilitat física sinó també d’enginy. Un cop acabades les proves hem acabat el matí amb un bingo musical on a més a més de tractar d’encertar les cançons.
En els següents enllaços us deixem més imatges.


