El dimecres 11 de febrer hi ha convocada una vaga del personal docent i educatiu. Aquesta mobilització té com a objectiu reivindicar millores en les condicions laborals del professorat i, per tant, millorar la qualitat de l’educació que els i les nostres alumnes reben cada dia.
Volem que sapigueu que treballem amb dedicació per a l’aprenentatge i benestar dels vostres fills i filles. Al mateix temps, és important que entengueu les condicions reals de les escoles.
Quan parlem de qualitat de l’educació ens referim a aspectes com:
● Més temps i recursos per atendre l’alumnat.
● Inclusió a les aules amb recursos humans reals.
● Reduir les ràtios a les aules per poder atendre els infants com es mereixen.
● Millors condicions per a l’ensenyament, que permetin preparar activitats, materials i projectes educatius amb més cura.
● Salari digne, millorant les condicions actuals.
Durant aquest dia, el centre complirà els serveis mínims establerts per l’administració. El centre romandrà obert però no seguirà el funcionament habitual de les activitats escolars.
Hi haurà servei d’acollida, menjador i extraescolars.
En participar en aquesta vaga, el personal docent perd una part del seu salari, per tant, és una decisió que fem amb responsabilitat i compromís per la millora de l’educació pública.
Agraïm la vostra comprensió i col·laboració. Aquest tipus de mobilitzacions formen part dels mecanismes col·lectius per defensar una educació pública de qualitat i centrada en l’alumnat.
DEFENSEM L’EDUCACIÓ, DIEM PROU!
