Patis Dinàmics

A l’Escola tenim tres espais diferents al pati. La zona de jocs pels alumnes d’Infantil, la zona de jocs pels de primària, i la zona del “Bosc Tancat”.

A la zona del pati d’Educació Infantil hi ha diferents jocs com el castell i l’autobús, i es diposa d’una caixa de material obert que els alumnes utilitzen lliurement. També hi ha la zona del sorral.

A la zona del pati d’Educació Primària tenim el Bosc, amb una zona per a construïr cabanes i molta ombra, i una taula de pícnic. Tenim la pista poliesportiva on hi ha dues cistelles de bàsquet i dues porteries d’handbol o futbol sala. També hi ha el rocòdrom a sota dels porxos. Els alumnes disposen d’un baul de material que gestionen els nens i nenes de sisè. Poden utilitzar aquest materila esportiu fent-se responsables del seu ús i de tornar-ho a l’acabar el pati.

Per últim tenim la zona del “Bosc Tancat” on es deixa creìexer la natura lliurement sense la intervenció dels escolars ni mestres. Només s’hi accedeix per alguna classe concreta de medi o de la comissió verda, i sempre sota supervisió d’un mestre.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut