L’alumnat d’Educació Infantil participa en el Tastet de fruits de tardor.
23/11/20
Com cada any per aquesta època les fulles dels arbres han començat a caure i el nostre voltant s’omple de groc, vermell, taronja i marró. Estem a la tardor!!
És el temps de castanyes, moniatos i d’altres fruites pròpies d’aquesta època; a l’escola hem volgut aprofitar… Llegeix més»



























