5è i 6è: Fem les nostres portes

Hola famílies,

Com han anat les vacances d’estiu? A l’escola ens hem posat les piles i aquests dies ja hem començat a fer les decoracions de les portes de les nostres aules. Aquest any, la temàtica està relacionada amb alguns dels monuments que podem trobar per Catalunya.

“Hola! Som la classe de 5è A i hem decidit ser la classe de Cristóbal Colón per a la nostra porta.”

“Som la classe de 5è B i som la Masia Freixa. La Masia Freixa és molt guai i ens agrada molt. Està al Parc de Sant Jordi de Terrassa!”

“Som la classe de 6èA i ens diem Jardí d’Artigas. Es troba a la Pobla de Lillet. El va construir Gaudí i Güell per donar-li al cap de la fàbrica de ciment del costat. També va construir un xalet.”

“Hola, nosaltres som la classe de 6èB. Hem escollit el Parc Güell perquè és un bon lloc on anar. És molt bonic i hi ha molt turisme. Aquest parc està a Barcelona.”

“Nosaltres som la classe de 6èC, la Sagrada Família, i ara estem fent la porta amb molt d’entusiasme. Hem escollit aquest nom de classe perquè ens sembla molt bonic el monument. Està ubicat a Barcelona, al centre de la ciutat. El seu creador va ser Antoni Gaudí.”

“Hola, som la classe de 6èD i el monument que nosaltres hem escollit és el Monument de la Dona Treballadora, que podeu trobar a Terrassa. 

A continuació trobareu les fotos:

https://photos.app.goo.gl/iYRRJEMf5bmKrHA19