Nadal

Contes de Nadal

Ahir vam rebre una visita molt especial, la Rosa i el Carles van venir a l’escola a explicar uns contes de Nadal que van agradar moltíssim! Com gaudeixen els infants i les mestres amb els contes de la Rosa i el Carles. Us deixem unes imatges perquè veieu la posada en escena. https://photos.app.goo.gl/ykYAaHcXkskkQTuv6

Contes de Nadal Llegeix més »

EL CICLE D’INFANTIL CAGA EL TIÓ!

Estimades famílies, Com ve sent tradició a la Garalda, avui els nens i nenes d’infantil hem fet cagar el Tió. Ha estat un dia ple d’il·lusió, perquè els vostres fills i filles després d’alimentar al Tió durant aquests dies, estaven desitjant fer-lo cagar. Ens ha cagat un regalet per entretenir-nos aquest Nadal. Aquí teniu un

EL CICLE D’INFANTIL CAGA EL TIÓ! Llegeix més »

El Tió arriba a primer cicle!

Aquesta setmana ha sigut molt emocionant! El Tió ens va deixar un mapa amb pistes per anar-lo a buscar. Tot l’alumnat de primer cicle molt emocionat va anar a un parc a prop de l’escola i… allà vam trobar-lo! Ens vam posar super contents i contentes! A més, vam poder gaudir d’un pati diferent jugant

El Tió arriba a primer cicle! Llegeix més »

VIVIM EL NADAL A I4A!

  Estimades famílies, Durant aquesta setmana hem fet moltes activitats de Nadal. Hem fet un petit arbre de Nadal, un regal per a vosaltres. Hem anat a veure els nens i nenes de primària com assajaven la seva nadala; hem visitat el pessebre de l’escola i hem trobat al Caganer; hem visitat al nostre tió,

VIVIM EL NADAL A I4A! Llegeix més »

El Nadal a Cicle Inicial!

Els nens i les nenes del Cicle Inicial (Els Gossos, Els Taurons, Els Pokémon i Els Diamants) han gaudit d’un munt d’activitats de Nadal durant aquesta setmana: una postal nadalenca, un taller d’arbres de Nadal, un bingo nadalenc, un esmorzar i també hem fet cagar el Tió! Ens ho hem passat d’allò més bé! Si

El Nadal a Cicle Inicial! Llegeix més »

2nA- Reis i Tió

Hola famílies! Aquesta setmana hem tingut tres sorpreses! El dilluns quan vam arribar a l’escola vam trobar un regal que ens van portar els Reis Mags. També hi havia una carta! Després vam fer cagar el nostre Tió, que ens va estar esperant totes les vacances amb moltes ganes! Finalment, avui hem jugat amb joguines

2nA- Reis i Tió Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut