1rB – CELEBREM EL NADAL I EL TIÓ!!

Aquests dies han sigut dies molt especials a l’escola. Els nens i les nenes de 1r B han pogut gaudir  molt amb diferents activitats lúdiques com la realització de tallers de Nadal on han creat amb pinyes, plastilina, pintura i purpurina un arbre de Nadal ben bonic! Són uns artistes!!

També han visualitzat el vídeo del concert i el vídeo que han realitzat les famílies de l’escola. Els han encantat! Així com una pel·lícula de Nadal i s’ho han passat d’allò més bé! A més a més, a mig matí han gaudit d’un esmorzar molt dolç!!

I no podia faltar, el Tió! Han anat al gimnàs i allí hi era el Tió preparat per sorprendre’ls amb regalets!! Què emocionats i emocionades estaven amb els seus regalets!!!

Aquí podeu veure algunes imatges!

Bon Nadal a tothom i ens retrobem al 2022 amb moltes ganes!!!