5è HEM ANAT A LA CANTÀNIA!!!!

Avui l’alumnat de 5è ha anat a l’Auditori de Barcelona i ha fet el concert de la Cantània “Les portes del món”. Ha sigut espectacular i ho han fet molt i molt bé.

En el concert d’avui hi han participat 25 escoles amb un total d’uns 800 nens i nenes. També ens han acompanyat un munt d’instruments: el violí, la viola, el violoncel, el contrabaix, el saxo, la flauta travessera, el piano i diferents instruments de percussió. Ens ha encantat també escoltar als protagonistes de la història (la Sara i el Daniel) que cantaven de meravella.

Ha sigut molt emocionant i volem felicitar a tot l’alumnat pel gran treball que han fet durant aquests mesos per a aprendre la cantània i que avui ha donat els seus fruits fent un concert que esperem que recordin sempre. També esperem que les famílies que heu pogut assistir al concert n’hagueu gaudit molt.

Aquí teniu algunes fotos de l’assaig i algun vídeo del concert.

CANTÀNIA