2nB Els reis

Hola famílies!

El dilluns, quan vam arribar a l’escola, vam trobar un regal que ens van portar els Reis Mags, una botiga-teatre!. També hi havia una carta on els reis ens felicitaven per tot l’esforç que fem cada dia!

A més, aquesta tarda, hem jugat amb joguines que hem portat de casa. Ens ho hem passat d’allò més bé!

Us deixem unes fotos! 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut