TOT CIRC I4

HOLA FAMÍLIES D’ I4

El passat dia 22 d’octubre els/les alumnes d’I4 van fer una sortida a Tot Circ. Els infants van poder gaudir d’un divertit espectacle amb el pallasso Tastacirc i després els infants es van convertir en autèntics artistes de circ. A continuació us deixem un recull de fotografies perquè veieu com van gaudir els vostres fills i filles.

https://photos.app.goo.gl/wq1axuLp9JjJTZMx8

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut