P5: Un planetari ens ve a visitar a l’escola

Dins del projecte de l’espai que estem realitzant a P5 el dilluns vam fer una activitat molt maca. Va venir a l’escola un gran planetari on ens vam endinsar en l’espai, a l’univers i on vam poder gaudir de les estrelles, les constel·lacions, els planetes, els coets i els astronautes… tot plegat fent un viatge interestelar que ens va apassionar. Agraïm a Digiplanetarium (www.digiplanetarium.cat) tot el que ens va fer viure.

img_1992r_12-02-2017 img_1993r_12-02-2017

1. Irene (Edurne)

Quina passada!!!! Això si que és una gran experiència i a sobre a la mateixa escola!!! L’Edurne va sortir entusiasmada i no parava d’explicar coses que havia vist.

2. Irene (Edurne)

Quina passada!!!! i a la mateixa escola!!! això si que ha estat una gran experiència per tots. L’ Edurne va sortir entusiasmada i no parava d’explicar coses que havia vist.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *