LA CASTANYADA 6è

Els alumnes de sisè han gaudit de la festa de la castanyada a l’escola. Dijous a la tarda van anar a les classes d’infantil i disfressats de castanyeres i castanyers van explicar el conte de la castanyera als més petits de l’escola. Després van fer una activitat conjunta on els petits van pintar una castanya i van jugar una mica al pati tots plegats.

El divendres pel matí van fer activitats amb aliments i també alguna activitat amb paper i colors. Tot això abans d’anar a veure als alumnes de cinquè que ens van fer passar una bona estona amb els seus contes de por.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *