Anem al CRAM!

Els nens i nenes de primer hem visitat el CRAM.

Hem vist tortugues que s’estan recuperant per poder tornar al mar.

També hem après a fer el rescat d’un dofí encallat a la platja on hem participat tots. Cadascú hem fet una tasca diferent!

Després hem dinat i jugat a la platja.

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut