TALLER DE FRUITA A P5

Estimades famílies,

Avui la classe del Violí i de la Guitarra hem pogut gaudir  del taller de FunBrain “Pren fruita cada dia”. Un taller participatiu a través d’activitats que fomenten l’atenció i l’aprenentatge amb els següents objectius:

• Fomentar el consum de fruita entre nens i nenes de P5.

Continguts:

• Identificar les diferents fruites i verdures.
  • Informar sobre la necessitat de menjar diàriament fruita i verdura.
  • Introduir de manera elemental els conceptes d’alimentació saludable i dieta equilibrada.

Hem fet diferents activitats:

• Escoltar un conte de la iaia i l’Alba, i  aprendre com és d’important menjar fruita cada dia.
  • La piràmide dels aliments molt visual i  útil per a localitzar aquells aliments més sans.
  • Tastar un tros de poma.
  • I un experiment on han quedar tots bocabadats!!

En finalitzar l’activitat s’ha distribuit una carmanyola i un desplegable en el seu interior per facilitar que els vostres fills i filles portin fruita per esmorzar a l’escola cada dia. El desplegable incorpora un calendari estacional per conèixer les fruites de temporada i altres consells per animar als infants a menjar-ne.

Per descarregar les imatges feu CLIC AQUÍ